Call center to bardzo specyficzna branża. Taka firma wymaga nie tylko doskonale wyszkolonych pracowników, ale również dobrej jakości wyposażenia, które będzie umożliwiało komfortową i efektywną pracę. Słuchawki call center to jedna z najważniejszych rzeczy, o które trzeba zadbać decydując się na otworzenie takiej firmy. Jakie wybrać?

Parametry, które warto wziąć pod uwagę

Chcąc zapewnić swoim pracownikom odpowiednie warunki pracy, należy zaopatrzyć stanowiska obsługi klienta w wysokiej jakości sprzęt. Oczywiście nie trzeba wybierać słuchawek najdroższych, nie mniej jednak w tym wypadku cena idzie w parze z jakością urządzenia. Dobrze sprawdzą się słuchawki axtel, jabra albo plantronics. To znani, renomowani producenci, którzy oferują produkty dobrej jakości, wykonane solidnie z dbałością o detale.

Dobre słuchawki będą charakteryzować się doskonałą jakością dźwięku HD, w końcu zarówno konsultant, jak i klient czy kontrahent muszą doskonale siebie słyszeć. Podczas rozmowy telefonicznej nie powinnyśmy słyszeć żadnych zakłóceń, ani szumu. Po drugie – cyfrowe przetwarzanie dźwięku. Ta funkcja umożliwia usuwanie wszelkiego rodzaju zniekształceń dźwięku. Po trzecie redukcja hałasu z zewnątrz, ta opcja z kolei jest niezbędna w przypadku pracy na słuchawce.

Ochrona słuchu

Warto wziąć pod uwagę również jakość konstrukcji, wytrzymałość słuchawek oraz wygodę ich używania. Poza tym należy zwrócić uwagę także na ochronę słuchu, w końcu w biurze call center są prowadzone wielogodzinne rozmowy. Najlepsi producenci wyposażają słuchawki w specjalne systemy ochronne słuchu.