Firmy typu call center są bardzo charakterystyczne. Telefoniczna obsługa klienta, czy sprzedaż przez telefon to praca wymagająca cierpliwości, odpowiednich umiejętności, predyspozycji i doświadczenia. Oprócz wysoko wykwalifikowanych pracowników, niezbędnym elementem jest oczywiście sprzęt za pośrednictwem, którego będzie można kontaktować się z klientami. Słuchawki call center to podstawowe wyposażenie.
Jakie słuchawki call center wybrać?
Dokonując wyboru słuchawek call center, które będą służyć do prowadzenia rozmów z klientami, warto wziąć pod uwagę kilka istotnych parametrów. Po pierwsze należy zastanowić się, jaka będzie częstotliwość i długość prowadzonych rozmów. Po drugie należy wziąć pod uwagę akustykę pomieszczenia, w którym będzie mieściło się biuro. Słuchawki muszą być dostosowane do specyfiki pracy. Tak, czy inaczej najlepiej wybierać takie, które mają dobrej jakości mikrofon z funkcją usuwania hałasu z zewnątrz. Najważniejsza jest oczywiście jakość dźwięku, gdyż od tego zależy jakość rozmowy. Dobrze mogą sprawdzić się słuchawki jabra dostępne w wielu modelach, o różnych parametrach, tak więc można dopasować je do swoich potrzeb. Ceny wahają się od 150 do 1000 złotych.
Tanie słuchawki – to dobry wybór?
Wybierając słuchawki nie warto dokonywać wyboru wyłącznie w oparciu o cenę. Niestety ona w tym wypadku jest złym doradcą. Najtańsze słuchawki call center nie będą zbyt trwałe, ani wygodne w użytkowaniu. To, dlatego jeżeli praca jest wymagająca i wymaga prowadzenia wielogodzinnych rozmów, lepiej zdecydować się na droższy, lepszy jakościowo model słuchawek.
Ja wzięłam słuchawki za 250 złotych, średnia półka cenowa, ale są super.
Ważna kwestia została tu poruszona, na takim sprzęcie nie warto oszczędzać przesadnie.