Decydując się na otworzenie firmy typu call center w pierwszej kolejności, trzeba pomyśleć o dobrej jakości wyposażeniu, dzięki któremu konsultanci będą mogli wykonywać swoje obowiązki. Słuchawki call center z mikrofonem to podstawowy sprzęt, którego nie może zabraknąć w żadnym biurze obsługi  klienta czy firmie. Jaki sprzęt wybrać? Na co zwrócić uwagę podczas takich zakupów?

Słuchawki dopasowane do potrzeb konsultanta

Obecnie wybór słuchawek jest ogromny, także każdy powinien znaleźć taki sprzęt, jaki będzie mu odpowiadać, nawet w przypadku dość mocno ograniczonego budżetu. Oczywiście nie warto decydować się na sprzęt najtańszy, wybierajmy słuchawki od dobrych, sprawdzonych producentów, którzy dają długą gwarancję i cieszą się dobrymi opiniami. Dobrze sprawdzą się na przykład słuchawki jabra, axtel albo plantronics, które są dostępne w wielu wariantach, dzięki temu bez problemu można dopasować je do swoich potrzeb. Słuchawki call center z mikrofonem zaopatrzone w funkcję tłumienia hałasów, to najlepsze rozwiązanie w przypadku prowadzenia wielogodzinnych rozmów z klientami czy kontrahentami. Sprzęt musi być nie tylko idealny pod względem jakości dźwięku, ale również wygodny użytkowania . Słuchawki powinny stabilnie przylegać do głowy, nakładki słuchawkowe muszą być duże, najlepiej, żeby były wykonane ze sztucznej skóry.

Mikrofon jest ważny

Słuchawki służące do prowadzenia wielogodzinnych rozmów muszą być wyposażone w mikrofon usuwający szumy i poprawiający transmisję głosu. Dzięki temu dźwięk będzie brzmiał naturalnie i będzie można prowadzić rozmowę bez żadnych zakłóceń.